No.

YeshNo. live 2010-07-14, születésnapi, 4 órás különkiadás

Gyerekek, születésnapunk alkalmából - és mivel L nem ért és rá a közeljövőben - ma próbáltam először adást adni, és remélem, elfogadhatóan ment. 4 órán keresztül játszottam, beszélgettünk és jól éreztük magunkat!
Ha lesz rá igény, péntekenként mehet a YeshNo. live, aminek li-V-e címet adnék, mert végülis én tartanám... :D Lehet, hogy a zenei blokkos/mixes részt én elhagynám, viszont hattól tízig menne a live. Mit szólnátok hozzá srácok? Ha nincs igény, nem muszáj, csak felvetés.

Itt a live. Hozzatok kukoricát, kólát, sit back, enjoy and relax!
Szerk: A Ustream csak 3 órát vett fel a négyből. Ezt a hibát nem követem el, és legközelebb két két órás blokkban veszem fel.

V 3 hozzászólás
Címkék: adás

A bejegyzés trackback címe:

https://yeshno.blog.hu/api/trackback/id/tr122152290

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ferox Vir 2010.07.15. 15:26:18

4 óra li-V-e, jobbkor nem is lehetne szerintem, 1 igény már van rá :D

Mr. Terrah (törölt) 2010.07.15. 16:13:57

Én is a li-V-e mellett döntök :D

e.h. 2010.07.16. 08:32:07

3 igény kell a li-V-e
süti beállítások módosítása