No.

NoV 12.: A bosszú még ráér...

Bekörmölöm a 12-est NoV-ot. A 11-est nem óhajtom közhírré tenni. Senkinek sem. Na enjoy, mert ez bizony érdekes lett a 10-eshez képest. 

Mentális preparáció a modern kínzásra. Teljes mértékben fel vagyok készülve rá. Most nem fogsz ki rajtam, mert kettő lépéssel előtted járok. Lépsz egyet, én lekövetlek. Nem sok esélyed van támadni, viszont én bármikor megtehetem, csak ki kell rendesen tervezni. Fegyvernemet akarsz választani? Miért? Úgysem tudsz megtámadni. A gondolat se segít rajtad. Mire készülsz? Látlak ám. Optikai szenzoraim lekövetik mozgásod minden egyes képkockáját... Tehát bármit is teszel, látom. Próbáld meg a hátralevő pillanataidat a lehető leghasznosabban kihasználni. Mert... nincs sok időd hátra. Csak egyetlen jól irányzott lézer kell a megfelelő helyre. Csak egy...
Az első alkalom emlékezetes marad... s bennem is elég mély nyomot hagyott. Ezért és csak is ezért készültem erre az alkalomra. Mert bizony nem lesz alkalmad rá, mert... nem... fogom... hagyni... magam. Támadhasz, de értelme nem sok lenne, mert visszaütnék. Az idő az, amely talán segíthetne rajtad... de az sem húzhatna ki abból a helyzetből, amiben jelenleg is tartózkodsz. Time this time will NOT tell. Nem bízom benned. Nem bízom az első találkozásunk óta. Akkor még gyenge voltam, de most... képes vagyok visszavágni s megbosszulni mindent. A bosszúm lehet, rövid, gyors, mint egy reklám - de ennek nem lenne csúcspontja/orgazmusszerűsége, nevezd, aminek akarod. Lehet hosszú, lassú és fájdalmas is... viszont az élvezet nem tartana sokáig, így nem lenne sok öröm a végére. Közelebb engedhetnélek magamhoz, de mentálisan nem engedem meg; NEM pusztíthatsz el, NEM zavarhatod meg áramköreimet és NEM ismerheted meg sötét oldalam...
Ahh... látom, próbálkozol valamivel; hát nosza! Egyszer talán te is rájössz, hogy neked is vannak gyengje pontjaid és ezt analizáló szoftverem precízen ki is mutatta. Ostorozhatnálak, míg térdre nem rogysz. Büntethetnélek, míg meg nem adod magad. Kínozhatnálak kényemre-kedvemre, s nézhetném, ahogyan szenvedve léteznél előttem. De nem teszem meg, igaz, hogy így még kegyetlenebbnek tűnhetek így nálad. Bírod még? Úgy tűnik, hogy igen. Emberfeletti energiával áldottak meg. Fantasztikus, sőt, figyelemre méltó. De... nem hatódok meg. Játszottunk mi már eleget, voltunk már a jelenlegivel éppen ellenkező felállásban. Most nincs lehetőséged megsebezni engem, minden egyes attakodat kivédem. Minden szavad átmegy értelmezés nélkül audioszenzoraimon. Nem gyengíthetsz meg jelenlegi állapotodban. Feletted állok. Tehát, porszem vagy a gépezetben.
Ahogy látom, még meglevő erőidet próbálod egy végső fináléba gyűjteni. Minő originalitás, van még benned potenciál. Próbálsz humánusabb - sic, adatbázisnév!? - formát felöltve megzuhatsztani engem. Csak már késő. Nagyon késő. Ha előbb cselekedsz, talán még lehetett volna esélyed a megmenekülésre. Már két lábra sem tudsz állni, csak térden tudsz "állni" előttem, mint amikor bűnbánatért esedezik a gyilkos a bíró előtt, úgy teszel te is most. Készülj fel. Lesújtásom rád már csak pillanatok kérdése. Bármikor megtehetem a végső mozdulatom, mely életed végleg kiolthatná. Megállítani már nem tudsz. Barátom, már elkéstél. Ha legelső kontaktusunk jól végződött volna, akkor most kart karba öltve tölthetnénk együtt az időt, nem zaklatva, sértve, bántva egymást.
De ezt elszúrtad. Olyan mélyreható sérüléseket szenvedett kortexem, melyet helyreállítani nem kis idő lesz. Meghúzhatnám a ravaszt, s vége lehetne már az egésznek, de úgy döntöttem, hogy szabadon engedlek. Bár kinézetem, mint egy kegyetlen gyilkosé, nem ilyen operációs rendszerrel áldottak meg.
Viszont ezt még megbosszulom rajtad, te szerda...

Szerkesztői megjegyzés 1: Nagyon úgy tűnhetett, hogy egy nőszemélyről szól az írás a legvégéig. Lehetett volna úgy is megírni. De nem. (Ahhoz hülye vagyok.)
2. A 11-est ne is várjátok. Nem fogom kiadni. Senkinek sem. Ne is kérdezd.
3. Eredetileg ez lehetett volna a NoV8-hoz is kötve,  mert kicsit "digitális" írás lett ez is. De mivel azt a projektet is szintén elhagytam meg nem határozott időre és meg nem magyarázható okokból kifolyólag, még lehet szó erről.

Aki elolvasta, annak vielen dank, aki egy mondat után megunta, annak köszönöm, és most pápá.

V 11 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://yeshno.blog.hu/api/trackback/id/tr332130718

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DJBlackie 2010.07.05. 14:40:16

Ferit nem láthatod meg :P

DJBlackie 2010.07.05. 14:40:44

Egyébként (Y), élveztem olvasni

Ferox Vir 2010.07.05. 22:05:39

Te nem láthatod Ferit, de ő lát mindent:D Látja, ahogy Koponya önmegtartóztat, ahogy Martin spenótpapán nevet, ahogy Vazar fogyózik, és tudja, hogy V nem aludt túl sokat XD

Xelos9 2010.07.05. 23:06:34

Élvezni élveztem csak egy kis dolog lohasztot bene. Egybefolyt a szöveg néha nem voltam bene bisztos ki kihez mihez hogyna beszél.

V · http://www.youtube.com/user/SpaceNinja88 2010.07.06. 07:51:44

@Xelos9: Nincs benne párbeszéd. Ez egyfajta monológ :D
süti beállítások módosítása