No.

Egyszer volt, hol nem volt...

...Voltam én, aki úgy döntöttem hogy befejezem azt amit 2009 decembere körül megkezdtem. Természetesen a bemutatózásra gondolok, nem akarok rituálét tartani ezért, vagy hasonló, egyszerűen szeretném közölni azt, hogy elszállt a kedvem az egésztől.
Kedvem semmi, ihlet semmi, minőség már semmi. Engem már nem szórakoztat, mást eddig se biztos. Szerencsére senki nem próbálta rám erőszakolni hogy folytassam, nem is szeretném hogy bárki ezt tegye, vegyétek tudomásul, hogy ez a zén(Szalacsi után szabadon) döntésem. A blog, és a YouTube felhasználó is marad, különféle videókat várhattok tőlem, csak nem bemutatókat. (készül egy zenés videó, egy Gmod rész, és sok ötletem van az íráshoz is, de lusta vagyok ezek elkészítéséhez.)

Álmodjatok székletet!

Üdv.: Killah

Killah 6 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://yeshno.blog.hu/api/trackback/id/tr802079006

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ting 2010.06.13. 20:40:26

Kíváncsi leszek a GMod részre! :)

Morfran · http://morfran-games.blog.hu/ 2010.06.13. 21:21:49

Kár, hogy nem folytatod, én nagyon szerettem a bemutatóidat :( . Az egésznek megvolt az a hangultata, hogy egy velem egykorú srác is mire lehet képes a játékbemutatók terén. A blogodat is rendszeresen nézem, és már várom agmod videókat. Remélem abban is meglesz majd a tipikus Killah féle baromkodás, amitől megtetszett a stílusod. Tehát, ha nem is a bemutatókban, akkor a gmodban és az EBSZL sorozatodban folytatsd a amit elkeszdtél. És sok sikert mindenben ;)

Killah · http://killahokorsegei.wordpress.com/ 2010.06.13. 22:18:22

Köszönöm a biztatásokat! Meghoztátok a kedvem, a Gmod új részéhez már van forgatókönyv (Ting jóvoltából, köszönöm neki.), most inkább írok, az jobban esik így estére.

silly3200[Spyrofan] 2010.06.13. 22:44:09

Szerintem a te bemutatóid tök jók meg azért az új Elmebeteg Emulátorok sorozat is jó meg a Gmodos videók is :D

Othala · http://othala-senshi.blog.hu/ 2010.06.14. 15:03:43

@Killah: Talán neked jobban is áll a random baromkodás, úgyhogy a Gmod videókat támogatom + bármilyen eszeveszett hülyeséget is feltehetnél :D Gondolok itt ismét a random videókra, esetleg "gémplájokra".

Killah · http://killahokorsegei.wordpress.com/ 2010.06.14. 15:15:37

@Othala: A készülő videóm egy zenés Gémpláj, továbbá tervezem a régebben megbeszél eszeveszett baromkodást is, remélem még emlékszel rá. csak hát ahhoz kell egy zsák videó.
süti beállítások módosítása