No.

Zenék, melyeken dolgoztam mostanában, csapó kettő.

Elsőként jöjjön a Humanoid, amit a Steven Goldberg projekt alatt készítettem, ezt a nevet hard dance trackekre rakom általában. Kész, teljes változat!


A következő videóban jópár demó és kész szám hallható, mindegyikhez írok pár szót...
Teki Latex - Dinosaurs With Guns (Hagane Shizuka Robots With Laserguns Remix) - remixversenyre készült, elég elvont hangzása van, és persze ami a fel és levezetést elviszi: Flashing through the galaxy.
Sub Bass Monster - 4 Ütem (Italo Crusader Concept) DEMO - Kicsit kommerszebb rap szám lento violento köntösben. Tök üres még, se dallam, se semmi. Nyáron ezzel kellene kicsit foglalkoznom, de úgy lentoval is.
Spy The Ghost - Spytime (Hagane Shizuka Humanoid Rework) - Fogtam a Humanoid alapját, a Spytime koncepciójára igazítottam, kicsit bővítettem és kész. Ilyet ritkán művelek, hogy egy kész hangszerelést felhasználok újra.
Robot 88 - V3 (Kamen Rider V3 Theme Cover) (Original Dark Mix) - Dumm dumm dumm dumm, egy japán sorozat főcímdala átdolgozva. Kicsit elborult hangzása van...
Hagane Shizuka - Rainstorm dallamkoncepció - egy esős este született meg, majd lesz belőle valami.
Marcos - Cosmic String (Hagane Shizuka R.o.R. Reconcept) dallamkoncepció - ez pedig a következő nap délutánján.
Hagane Shizuka pres. Jet Twins - Jetstorm (Original Peace Mix) - szokatlanul nyugodt hangzás
Hagane Shizuka pres. Jet Twins - Jetfire (Original War Mix) demó - azóta befejeztem, menetelős valami, kicsit egyszerű lett a dallama, de a rajzfilmkarakterhez illő dallamot akartam írni
Hagane Shizuka - Wunschpunsch (Satanarchäollügeniälkohollische Mix) - Na b+ ezt leírni is nehéz. Ez amúgy a Fox Kids/Jetix-en anno futott német rajzfilmsorozat - könyvadaptáció! - főcímdalának átgondolása. Váratlanul lassú 128 bpmen
Steven Goldberg - Android (Club Mix) demo - Már majdnem kész, de nem érzem még elég robbanékonynak.
Smallkow - Leave A Melody (Hagane Shizuka Robot Revolution Remix) demo - Trükkös, nagyon trükkös, egy felvezetés részt hagytam a videóban. Pörgősre szeretném csinálni, a tempó, a dallammod' megvan hozzá.
Hagane Shizuka - Sleepless Nights (Mental Crash '02.25.' Ver.) - fejfájást okozhat a monoton menetelése. Tütürü tütürü tütürü tütürü.
Italo Crusader - Return demo - Egyesek szerint hasonlít a Destroy dallamkoncepcióra... lehet benne valami, nem emlékszem, mikor írtam. Lento violento lesz.
Robot 88 - Give Faith (Ákos - Adj Hitet Cover) (Original Rapsodic Version) demo - Nem érdekel, nekem nagyon rapszodikus hangzása van. Már rég befejezhettem volna, de még mindig belenyúlok itt, ott... valahogy közel áll hozzám a track.

 

V 2 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://yeshno.blog.hu/api/trackback/id/tr522054130

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

laczfy87 · http://www.youtube.com/laczfy87 2010.06.03. 19:04:30

Hmmm, és ebben még nincsenek benne a közös conceptek, pl. Wally bear and the No, gang khmmmmm. :D
süti beállítások módosítása