No.

Segítséééég!!!!

Figyelem! A most következő bejegyzésben hivatalos segélykérést olvashattok agyelborulással vegyítve!

Karácsonyi szünet előtt magyar irodalomból feladta a tanárnő az első 10 tételt. Természetesen egyikhez se értem hozzá (szó szerint). Múlt héten szerdán volt a számonkérés a tételekből. Előző nap kedden este 10-kor kezdtem el olvasGATNI a tételeket. Éjfélre elolvastam az összeset. Ismétlem: elolvastam. Hogy mennyi információ maradt meg a fejemben, az már egy másodlagos kérdés. Sőt, inkább harmadlagos. Szerdán szerencsére megúsztam a felelést. Mivel a felelők nem prodikáltak vmi jól, ezért maradt ugyanez a 10 tétel. Holnap lesz belőle a feleltetés... Ez úttal az esélyes felelők között szerepelek, nagy mázlimnak kell lenni, hogy ne hívjon ki. Múlt hét óta nem nyitottam ki a tételeket, ma kezdtem el tanulni őket 5 körül.

Jelenlegi állás: az 1. és a 2. tételt nem vagyok hajlandó átnézni. Kb. 50 százalásokra tudom mindkettőt, de nemérdekel, csak nem lesz olyan pechem, hogy azt is fogja kérni. A 3. tételt se nézem át, mert abból már van jegyem (csak ebből az egyből van). a 4. és az 5. tételt tudom. Előfordulhatnak bennük kisebb hibák, de nem vészes. A 6. tételt utálom meg hosszú is, de azért szerencsére egész jól tudom. Most szenvedek a 7. tétellel. Elég rövid, és gyorsan is megy a tanulás, szóval nem lesz gond vele.

Viszont most jön a probléma... Az agyam hivatalosan is szétzuhant a tanulástól és a fáradtságtól. Kezdek hasonlítani egy zombira, aki kb. olyan szinten képes kommunikálni, mint egy ősember, aki csak hangokat tud kiadni és nemismeri a beszéd semmilyen formáját sem. Igazából ezzel se lenne gond. CSAK! Belenéztem a 8-as tételbe (A barokk Magyarországon) és ROHADT SOK! Főleg úgy, hogy egy betűt nemtudok belőle. a 9-es tétel ismét jó (Klasszicizmus világirodalma), viszont sok. A 10-es tétel meg teljesen KO (Klasszicizmus Magyarországon). Nem tudok semmit se belőle és természetesen ez a tétel is hosszú. Üzenet magamnak: O! Szedd már össze magad! Már csak három és fél tétel van hátra, simán ki fogod bírni! O, tünés vissza tanulni, mert soha az életben nem végzel vele, ha bejegyzéseket irogatsz, és a netet böngészed!

Nem, ezzel nem győzöm meg magam, mert nemcsak három és fél tétel van, hanem vár rám holnap egy földrajz vaktérkép is. Nem tudom azt se, ráadásul meg sincs rajzolva. És ha még ez mindig nemelég, akkor elárulom, hogy a ceruzákat se tudom, hogy hova tettem. A francba már, miért kell pont holnap iratnia a földrajzosnak? Neeeem, véletlenül se írhatnánk egy héttel később.

Pontban 10-kor kezdtem neki a bejegyzésnek, az óta 13 perc telt el... A helyzet csak rosszabbodott, az agyam továbbra is sztrájkol a tanulás ellen. Sőt szövetkezett a fejemmel is, mert az meg elkezdett fájni. A szemeim már egy ideje ali bírom nyitva tartani...

Vajon O meddig bírja még idegekkel? Vajon sikerül-e neki megtanulnia a magyar tételeket? Vajon a vaktérképet is el tudja-e készíteni? TUDD MEG MOOOOST!!!!

0:16 - 9-es tételig nagyjából tudom, a 10-est reggel átolvasom. Nya, irány vaktérképezni...

19:46 - OLOLOLOLOL!!! NEM FELELTÜNK ÉS NEM IS IRTUNK MAGYARON! Ezt nem hiszem el XD! Viszont jövő hétre +2 tétel van.

Othala 6 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://yeshno.blog.hu/api/trackback/id/tr421686156

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

V · http://www.youtube.com/user/SpaceNinja88 2010.01.20. 09:00:06

Egész hangulatos bejegyzés. :D Meglesz az. :)

Killah · http://killahokorsegei.wordpress.com/ 2010.01.20. 13:12:17

Ha kezdesz összeomlani: 2-3 energia ital, és a legpörgősebb metál szám egyszerre! A refrént üvöltheted akkor hatásosabb. nekem mindig beválik! :D

Ferox Vir 2010.01.20. 15:18:11

majd Visor ad neked energiaitalt a raktárból:D

V · http://www.youtube.com/user/SpaceNinja88 2010.01.20. 17:38:23

Sexxx-et ÉN NEM ADOK XD!!! Az kell nekem is XD!

Ferox Vir 2010.01.20. 18:37:00

de Othi élete függ tőle:( TEDD MEG MOST!! XD

Othala · http://othala-senshi.blog.hu/ 2010.01.20. 19:41:47

@Killah: Csak az a baj, hogy nem volt itthon energiaital XD! Kedves KB, tanuls közben síri csendnek kell lenni nálam, mert máskülönben nem tudok odafigyelni. Ha zenét hallgatnék közben, akkor a zeneszámot dúdolnám, nem pedig az adott anyagot mondogatnám magamban.
süti beállítások módosítása