No.

Kérdezz-felelek IV. - Írásban! (Harma-DIC rész)

Szervusztok, karcoljunk tovább a kérdésékben ma is. Íme a harmadik rész!

 

tsukasa2k6

1.tolod a touhout mer 1x tettel 1 buletint a bad apple klippel ? – Nem. Csak egyszerűen tetszett az a remix, és nem bulletin volt – azt a YT már régebben megszüntette – hanem csak Recent Activity-ben volt. Nem ugyanaz!

2. Jaccotal az overspeed jatekkal? es miljen volt :) – Játszottam. De mivel tervezek egy Retrocraze-t összerakni belőle, annyit mondok, hogy kicsit csalódás.

3. nezel valami jo animet ? – Nem. Há, há, há! Chad Warden módjára!

4. szerinted jovore miljen lesz az f1? – Népesebb, bár ha a Campos tényleg el lesz adva (még nem is debütáltak, LOL) – akkor lehet, hogy mégis „csak” 24 autó lesz a mezőnyben. Na de: Mercedesnél Schumacher és Rosberg, McLarennél Button és Hamilton, Ferrarinál Alonso és Massa, érdekes lesz!

5. lesz valami a blu-ray el ? - Biztos. Lehet elmegy ebédelni.

6. mi lenne ha minden nintendo jatekot ujra csinalnanak 3dben :) ? - Hát, a Megaman sorozat érdekes lenne három dimenziósban. Az kettőben jobb. Nem is csodálom a 9 sikerét.

7. ismered a shin megami tensei sorozatot? - Nem.

8. yugioznal velem .) ? - Hát, a Shenzhen Nanjing Technology-féle überbrutál failscore Yu-Gi-Oh! után inkább nem…

 

95Anarki (I smell Quake III Arena. – V)

1.lesz tagfelvétel a no. blogra? – Nem hiszem. Most talán még lesz egy kilencedik tag, de szerintem onnantól egy ideig nem.

2.szerinted kopizás lenne ha playstation játékbemutatókat csinálnék? – Miért lenne az? Láttál mást PS1-es bemutatót csinálni folyamatosan?

3.legkedvencebb 3 pc játékod? – Passziánsz, Microsoft Word, Total Commander. Nem feltétlenül eme sorrendben… J

 

abudoskurvaanyad (Érdekes neved van! Ideges voltál, amikor YT-re regisztráltál, vagy ez csak így jött? – V)

1. Meg akarsz-e az életed során nősülni? – Nos, mivel nem vagyok a hölgyek körében közkedvelt, ezért nem is próbálkozom náluk, a kudarc elkerülése végett. Olo, zárkózottság suk. Amúgy nem hiszem, maximum élettársi kapcsolat.

2. Gondoltál már arra hogy a kocka bátyádat leütöd? – Hogyne, nem is egyszer. Főleg, amikor rám fogta, hogy nem indul a Call Of Duty 4, amikor hozzá se nyúltam.

3. Hogy fog telni a karácsonyod? – Azazhogy hogyan telt. Unalmasan.

4. Melyik a kedvenc PC játék developer céged?(EA, Valve, Cenega, stb.) – Az EA Games, mondjuk. Az NFSU2 miatt. Talán.

5. Miért ilyen egyhangúak mostanában a RC videóid? – Nos igen. Azt el kell, hogy mondjam, hogy reggel szoktam a kommentárt felvenni. Ráadásul a másik gép (ezalatt a kocka által gyakran használt, internetelérésesre gondolok) alaplapja feltehetőleg kezd összeroggyanni. A hangminőség mikrofonon ott ugyanis mostanában borzalmas… És amúgy azért is, mert nem akarok annyira őrült dolgokat összepakolni RC-kbe. Az az első 11 RNJ videó ugyanis továbbra is szégyenletes, az azóta elkészült ki tudja mennyiről nem is beszélve. Realizálható egy esetleg „random videók, képek bevágása teljesen váratlan helyeken” stílus visszatérése, Szöveggel együtt. Ja, és azért nem szoktam ordibálni a videókban, mert a Kocka a másik szobából átjönne – vagy ha nem, a felvétel után – leüvöltve, hogy mit ordibálok. Szóval ez eléggé körülményes. Elemér…

 

pappeter

Nekem 2 illetve 3 kérdésem lenne:

 

1: Wollt ihr das Bett in Flammen sehen? – De jó, ha tudnám, mit jelent. Tippelek egyet: Szeretnéd a kockát lángokban látni? Ha ezt jelenti, akkor Ja, Adolfo, Ja.

2: Szereted a Daft Punkot? - Tun-tun-clap, around-the-world, around-the-wooooooorld, around-the-world, around-the-wooooooorld. Rock –gitárszóló- Ro-bot Rock, Rock –gitárszóló- Ro-bot Rock. Szerinted? J

3: Plíz remikszelnéd az Indo Silver Club c. számukat? - Azt nem is hallottam még…

 

faszika

mert nem mondod mostmar hogy turostaska sajtos kifli makos teszta? – Túróstáska, sajtos kifli és sósperec. Szoktam én, legalább is úgy emlékszem.

miert nem csinalsz meg tobb "szerintem" videokat? – Mert több személlyel kellene ezeket is. De – és ráadásul a headsetem mikrofonja is pattog, szóval ez is kezd bedögleni, k***a jó – lehet, hogy visszatérek a ’08-as stílusban az önálló reflexiókra.

 

art45a

Csak egy kérdés. :) (Ez jól kezdődik. J - V)

Melyik vizsgától félsz a legjobban, illetve miért? – A szigorlattól. Két tétel, kész rémmel. Két kézzel, szétvérzel. Írta Visor, egy ebéd után, belőve. Tényleg a szigorlattól.

 

Najó ez már kettő, de segáz. D: (Jó fejnek tűnsz. – V)

Áhh, még 2 kérdés az szembe jutott:

 

Ismered a Stickman Warfare nevű játékot? - No. De ez nem az, amikor ilyen botfigurák ütlegelik egymást? (Körülbelül ebben merül ki az én rajztudományom is.)

Ha igen: Tetszik? – Ha tényleg az az a játék, amire én gondolok, akkor egész pofás.

 

FeroxxVir (Feri, gyere Skype-ra. – V)

Cs V! Itten vannak a kérdéseim: (Na halljuk. - V)

1. Mennyi idő az utad a sulidig? – Huszonhét és harmincöt perc között változik. Múlik a négy lámpán, és azon, hogy két – legalábbis szerintem – teljesen felesleges megállón le óhajt-e valaki szállni, vagy sem.

2. Mit gondolsz arról, ha valaki olyan kérdéseket tesz fel, hogy: "Észrevetted, hogy kettő 4-es kérdés van?" – Semmit. Kellene elvileg valamit gondolni róluk?

3. Mi volt a leghülyébb dolog, amit valaha álmodtál? – Egy NES-re portolt Super Smash Bros.-sal játszottam, amit a Waixing készített… és ez csak egy játék volt abból a hatalmas dobozból, amit álmomban kaptam, ezzel a felirattal: „Próbáld EZEKET végigvinni.”

4. Melyik kérdezőnek volt eddig a legtöbb helyesírási hibája? – silly3200, toronymagasan. tsukasa2k6 nem Magyarországon él, nála megértem, hogy kicsit furcsán ír.

5. Ha van N2O-m akkor is my car better than yours? – No. Ha nincs kocsid, akkor hogyan lenne your car better than mine?

6. És ha nincs akkor sem? – Sajnos akkor sem, viszont vendégem vagy egy Mario-féle No.-ra, LOL.

7. Csá miért suk? – Mert egyrészt hülyén hangzik, másrészt egy műveltségi bizonyítványt is ki képes állítani az illetőről. Nem tűnik valami menőnek nekem.

8. Mi Kocka Úr 3 legjobb tulajdonsága? – Néha megosztja a csokit, amit vesz (XD!). Egyebet nem tudok mondani, sajnálom.

9. Miért van az, hogy a youtube (kis betűkkel! Menő! – V) nem engedte elküldeni előbb a kérdéseimet, mikor át se léptem az 500-as határt? – Szar a YouTube, ennyi. Engem is kétszer figyelmeztettek hamis copyrightsértés miatt. Letöröltek egy 8-bites remixet. Könyörgöm, az mióta sért jogokat? A másik meg a kalóz (!) Tom&Jerry 3 (amúgy már két ÉVE fent levő) végigjátszásomnak a harmadik része, mert a Warner szerint copyright jogokat sért. Esküszöm, nevetséges.

10. Hány éve tanulsz angolt? – Tizenhárom évig tanultam. A tizenharmadik év az OKJ képzés volt. Az első félévben egy nagyon rendes angoltanárnőnk volt, és hármunknak szinte semmit se kellett tenni az ötösért, mert tudta, hogy kettőnknek nyelvvizsgája volt, a harmadikunkat meg négy évig tanította. A második félévben jött helyette egy másik tanárnő, akit Kukoricának, meg Aliennek neveztem el. Elvárta tőlem is, hogy járjak be az órára. Le se szarta, hogy már három éve volt nyelvvizsgám… de azért járjunk be. Nos, mi hárman egész egyszerűen végigkártyáztuk az órát. Ez most nem vicc. Adott valami feladatot, amit mi öt perc alatt megoldottunk (azt nem is mondtam, hogy volt olyan a csoportunkban, aki egyáltalán nem is tanult angolt…) és – mivel pikkelt ránk – minket is felszólítgatott, hogy olvassuk fel a válaszok egy részét. Bleh.

11. Szerinted melyik nyelv a legnehezebb? – A kínai, a japán.

12. És a legundorítóbb? – A német, a kínai.

(Fogadjunk ez a 2 egyezni fog:) (Majdnem. – V)

13. Melyik a kedvenc színed? – Piros, fekete, kék

14. Milyen színű a házatok? – Eléggé narancssárgás. Undorítóan fest szerintem…

15. Szereted a spenótot? – No.

16. Melyik ételt utálod a legjobban? – Nem tudom, de tényleg nem!

17. Felkészültél a további elmebeteg kérdésekre? – Simán.

Akkor jó, utadra engedlek, további jó válaszolgatást:D (Thx. – V)

 

Huhh, három résszel meg is lennénk. Holnap jön a negyedik epizód!

Üdvözlettel,
Visor

 

V 9 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://yeshno.blog.hu/api/trackback/id/tr91666504

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Goff97 · http://ndmusic.blog.hu 2010.01.12. 15:16:33

Köszönöm intelligens válaszaidat! A Bett nem kocka, hanem ágy. Itt van az Indószilvörklab: www.youtube.com/watch?v=6sMfrqfFsSY#movie_player Mellesleg még véletlen se pappeter voltam YT-ról :D

V · http://www.youtube.com/user/SpaceNinja88 2010.01.12. 15:43:26

@Goff97: Oké... :D
Még négy rész lesz, annyit elárulok :P

Ferox Vir 2010.01.12. 15:45:55

tudtam, hogy a németet undorítónak fogod mondani, egy ismerősöm kivételével mindenki annak tartja:D

SunVice (törölt) 2010.01.12. 21:09:33

amúgy V! én vagyok abudos**********(blog.hu nem engedte kiírni, így cenzúra)(LOL!). A név innen jött: a YT-re akartam regisztrálni, de akkor még nem volt olyan nicknevem amit sehol nem használnak, mostmár van: a SunVice(Szinte ezt sehol sem használják, tessék csak lecsekkolni!) 30 percig kínlódtam a nicknevekkel, de akkor még 10 éves n00b voltam, és kocka(Most is az vok, de már nem n00b :) ) és hamar ideges lettem. Ezért beírtam ezt a nevet, elfogadta, én meg idegességemben fütyültem rá. De tervezem, hogy csinálok új profilt, SunVice néven mert ezt a nick-et sokan kritizálják, jogosan.

V · http://www.youtube.com/user/SpaceNinja88 2010.01.13. 08:34:45

Rendben, köszönöm a háttérsztorit :)

laczfy87 · http://www.youtube.com/laczfy87 2010.01.13. 18:00:04

@SunVice: Azért van ez, mert ezen a blogon használjuk a tiltott szavak listáját annak kikerülésére, hogy a káromkodások ne szaporodjanak el. A neved másik fele is ilyen szitokszó, azért dobta vissza az üzenetet a rendszer.

vazar · http://yeshno.blog.hu 2010.01.15. 12:46:32

V, indo silver club is az alive-on van mint az around the world.

Daft Punk rulez :)
süti beállítások módosítása