No.

Garrys Mod Sötét Titkai interjú(random hülyeség :D xD)

Koponya Hunter 7 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://yeshno.blog.hu/api/trackback/id/tr141510445

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ferox Vir 2009.11.09. 11:28:00

utólag nézem az interjút és csak annyit írnék, hogy a Trackmania-ban nálam is csak a stadionos pályák mentek. Azt kell csinálni, hogy a c-ről átmásolod bárhova máshova a Trackmania mappát (ezt a torrent infója írta). Viszont így csak offline tudsz játszani a többi pályával. Nálam ez működött.

Ferox Vir 2009.11.09. 11:36:52

basszus mit hagytam ki :D

Fikaman · http://fikaman.blog.hu/ 2009.11.10. 13:43:33

Hát mit ne mondjak...
Eléggé elszomorított Visor bunkó viselkedése az interjú után...

Leeroy · http://moziarcok.blog.hu/ 2009.11.10. 20:29:23

TF2 FTW! :D Amúgy a vége az...Visor ,nem ezt vártam.

laczfy87 · http://www.youtube.com/laczfy87 2009.11.10. 21:06:51

@Fikaman: @Leeroy: Tudod, ezzel az volt a baj, hogy marhára kaotikus volt az egész, mivel egyszerre 10 ember volt behívva. Tudod, ez már nem volt interjúnak tekinthető. Az ő részükről én személy szerint egy képviselőt vártam, aki elmondja mi ez az egész, miért is kezdték el csinálni ezeket a videókat, hogyan csinálják, mennyi időbe telik egy ilyen videó elkészítése stb... Ezért is voltunk idegesek, hogy Koponya ez ellen nem tett semmit. Én az egészet úgy képzeltem el, mint a BlackSheep interjút: egy ember képviseli őket, elmondja a feltett kérdésekre a válaszokat, és elköszön, folytatódik tovább az adás. Legközelebb, ha ilyen lesz az interjú egyszerűen nem kell csinálni, mert ez nem volt az. Lehet nem tetszik a véleményem egy-két embernek, de fenntartom az álláspontomat.

Polgár Csaba · http://cornersofthegalaxy.blog.hu/ 2009.11.10. 21:45:36

@Fikaman:
Leírtam ezt már ahhoz a "videóhoz" is, de ide is leírom.
Először is, akárcsak L kollégám elmondta: Nem vagyunk melegek.
Aztán pedig egy ilyen videó készítése (szerintem legalábbis) egy ronda dolog. Arról nem is beszélve, hogy ez nem más, mint bemocskolás, amit ellenzek. Ahelyett, hogy az ember megbeszélné a dolgot, készít egy ilyen videót. Felesleges, provokatív bemocskolás.
Mert igen: bejátszottál egy felvételt. Valóban azt mondta. A körülményekről szó se esik.
Kaotikusan 10en beszéltünk egyszerre egymás "feje fölött el". Egymást közt már beszéltük, hogy ez is túl sok. Az interjú tönkre ment. Önhibánkon kívül. Ezért elnézést. De szerintem a No. blog nevében is elnézést kérhetek, azért hogy véletlenül megsértettünk titeket. Elnézést. Ezen kívül élek az ajánlattal egy új interjúra, ami már normálisabb körülmények közt zajlik. Én személy szerint nem tartalak titeket "lúzernek".Viszont el kell ismerni, hogy kaotikussá vált az egész, ami az igazat megvallva engem is nagyon zavart. Visor esete egy picit más. Mi a No. blogon belül tudunk V "egyéni problémáiról" amit nem fejtek ki, mert semmi közötök hozzá. Rossz napja volt és sok minden zavarta akkortájt. Megmagyarázható okai vannak. Szerintem te is hasonlóképen tettél volna más helyzetben. Összegyűlt egy csomó "indulat" ami sajnos rajtuk csattant.
Viszont ha téged is nagy zavar már valami, akkor te magad is hasonlókép tennél valakivel, aki épp a közeledben van, hogy lead. Nekem ez a véleményem. Egyet lehet velem érteni vagy nem. Nem érdekel. Elmondtam amit elmondtam.

Fikaman · http://fikaman.blog.hu/ 2009.11.11. 15:19:57

Visornak meg volt a lehetősége hogy vissza utasítsa az interjút, igaz?
Meg szerintem egy interjúnak megszervezettnek kell lenni, nem randomnak. Lehet fényesíteni azt a KB 80 percet hogy voltatok 10-en, nem sokat változtat azon, amit most gondolok Visorról.
Ami elhangzott, elhangzott...
Laczfy-t szyvesen várom MSN-re beszélgetésre, de számítani lehet arra hogy fel lesz véve az MSN-ezés.
süti beállítások módosítása