No.

Készülőben...

Drágáim, lesz néhány videó (vagy hangfelvétel, ki tudja... ki tudja... :)), amit közösen készítettünk...
- Először is egy KÉT ÓRÁS műsor, amit havonta tervezünk, és már megvan a következő téma, mert az első témát egyrészt kurvára nem vettük komolyan, másrészt elhülyéskedtük. (Meg szegény Othala hangfelvételét elkeverte a Vegas és most utólag kell felvennie... :S)
- Aztán, egy majdnem EGY órás elemzés lesz velem és Effectával...
- Valószínűleg van (én még nem tudom) egy másik videó folyamatban, amelyikben én is szerepeltem volna, de a kocka bátyám idő előtt eltávolított innen... ebben Laczfy, Martin és szerintem Effecta is szerepel, nem tudom.
- Én bőszen dolgozom a kérdezz-feleleken és sanda gyanúm, hogy kihagytam a magyar változatból néhány kérdést... szóval sok lesz ez. Már 7 rész készen van, vágom a nyolcadikat... és még angolul is vághatom majd, fasza.
- RC58. Ebből kész egy rész videóanyaga, a második is folyamatban...
- RC52, hát ehhez nem merek hozzálátni, de ha nagyon unom magam, még a végén összehozok valami maratonit.
- Egy RH videó is kikerülhet velem, Othalával és Laczfyval amit sajnos megint (a legutóbbi... hármat ha jól számolom) a kocka bátyám szakított félbe... :@
- Effectával tervezünk egy reklámelemzést, reklám kiszemelve!
- Szerintem téren Teleshopattak lesz

Na, erre varjatok gombot, kicsi galambjaim. :)

V 3 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://yeshno.blog.hu/api/trackback/id/tr71299987

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Polgár Csaba · http://cornersofthegalaxy.blog.hu/ 2009.08.10. 13:14:10

Király lesz. :D Többiek nevében is mondhatom: várjuk szeretettel. :D

V · http://www.youtube.com/user/SpaceNinja88 2009.08.10. 16:51:30

@Effecta: Te nagyon unhatod magad a melóhelyeden. XD
süti beállítások módosítása