No.

V, jelen!

Sziasztok! Én eléggé nehezen kerültem be a csapatba, mint szerkesztő - no nem konfliktusok miatt köztem és a többiek közt, hanem a blog.hu frissítése miatt - de csak ideértem!

Őszintén szólva, én hoztam össze a csapatot. Othalát már 2008 óta ismerem, laczfy87-et pár hónapja, Martint megint 2008 óta, a többieket pedig idén ismertem meg. Eleinte csak Martinnal Skypeoztunk, de jött L, később Vazar, tegnapelőtt Othala, tegnap pedig Effecta, és így már hatan vagyunk, hehe. D:

Hogy én is kirakjak valami videót, kirakom a kérdezz-felelek bejelentést. 26-áig várom a kérdéseket, és nem kevés van már most. Tessenek kérdezni! 

V 6 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://yeshno.blog.hu/api/trackback/id/tr431247993

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kicsibatu 2009.07.19. 14:12:14

Torrentezel ?
Mi a kedvenc PC játékod?
Mi a kedvenc nintendo játékod?
Jók a kérdéseim?

Ármin11 2009.07.20. 11:25:56

voltál volton ? láttad a resident evil filmet?megrugnál a pofámba ? halo vagy gears? szerinted is szar a v gyalu ? mc rolled foreva mej megyében élsz ?

greenguy747 · http://greenguystudios.blog.hu/ 2009.07.20. 21:51:42

Tejföl?
Bundi Skinhead?:D
Ferrari v Force India?xD
Nézel anime-t?Jó,mert én sem x'P
Honnan jött az ötlet,hogy mindenféle péksüteményt/használati tárgyat mondasz be a videóba?Vagy csak úgy,random?
Mikor lesz új random hülyeség Zsoltival?:D
Kiakadsz a sok kérdőjeltől???
Kb. ennyi.

vazar · http://yeshno.blog.hu 2009.07.21. 08:51:24

Jaja, mikor lesz újra Zsolti? Ez engem is érdekel :D
süti beállítások módosítása